Donaties uit verkoop van prenten in 2025
Van twee prenten heb ik afgelopen jaar 10% van de opbrengst uit verkoop gereserveerd om te doneren aan een goed doel. Het idee: niet alleen goed werk maken maar het werk ook goed te laten doen.
- De prent Small things, 1 bracht €105,- op voor het Radboud Oncologie Fonds.
- De Torenvalk prent maakte een donatie van €195,- aan Sovon mogelijk.
2025 was het jaar van de torenvalk, vandaar. Dit jaar is er extra aandacht voor de steenuil. Hmm, daar maakte ik in 2019 al een prent van. Daarvan is nog één laatste afdruk beschikbaar. Als die dit jaar verkocht wordt gaat ook daar 10% van naar Sovon. Wie slaat toe?
Voor de Small things, 1 prent blijft dezelfde regeling gelden. Zolang de voorraad strekt.
Dankjulliewel!
